dinsdag 27 maart 2012

U weet het toch nog wel?


Aanstaande zaterdag, 31 maart. Theater Kikker Utrecht. Om 14.00 uur begint de officiele boekpresentatie van Avondland-Essays van Paul Bauduin. U hoeft u niet aan te melden en kunt gewoon binnen lopen, het is in de foyer.

De bijeenkomst begint met een openingswoordje van uitgeefster Suzanne Paskamp van Uitgeverij Xanten. Daarna een korte toespraak van Maarten Looij, mijn mederedacteur en -bezorger. En tot slot zal de historicus Maarten van Rossum een rede uitspreken bij deze gelegenheid.

We sluiten dit alles af met een hapje en een drankje, zoals dat te doen gebruikelijk is. En uiteraard, als u nieuwsgierig geworden bent, kunt u het boek ook bemachtigen tegen een alleszins redelijke prijs.

Schiet mij of Maarten Looij aan als u meer over Paul Bauduin wilt weten en voor de rest moet het allemaal zo informeel mogelijk verlopen. We stoppen zo rond een uur of vier. Ik zie iedereen graag!

2 opmerkingen:

Marieke zei

Het was een mooie middag Enno, vandaag in de Kikker te Utrecht. Maarten en Maarten waren beiden inhoudelijk zowel fascinerend als ínspirerend, waarbij Maarten 1 vertederend en Maarten 2 verfrissend.
Het boek had ik al 'schuinsweg' bij Marius gelezen, maar ik zal het zeker vanuit een gezonde dosis cynisme - ten behoeve van het eigen creatieve denken - aanschaffen, hoewel ik deze keer mijn klandizie wel aan Walter gun.

Fijn was het ook om te horen hoe zo'n uitgeverij Xanten enthousiast en gedreven van alle markten thuis is en vooral het idealisme hoog in het vaandel heeft staan.
Ik wens hen nog vele jaren in deze 'menselijke maat' door te mogen gaan.

Het ging weer eens léven van binnen bij me, op zo'n middag als vandaag; het was weer even 'thuiskomen' bij mezelf.
Dankje wel voor de uitnodiging.

enno nuy zei

Ja, het was inderdaad een mooie en aangename bijeenkomst. De marketing is nu begonnen. Hopelijk vindt het boek zijn weg naar vele nieuwe lezers.