donderdag 10 oktober 2024

Wij zijn onderweg naar Wilders I

 

Ik ben een beetje voorbij het punt waarop ik me nog wil verweren tegen uitermate onterechte beschuldigingen van antisemitisme. Van Wilders weet je dat je niet op niveau hoeft te rekenen. Ik noemde deze politicus al in 2011 een gevaarlijke gek en mijn gelijk wordt dagelijks bewezen. Maar ook de VVD-akela Yezilgöz doet haar uiterste best mensen die zich het lot van de Palestijnen aantrekken weg te zetten als antisemiet. Ik voel slechts walging voor dit soort politici. En ik zou het hierbij laten als hun opstelling niet zo toxisch en gevaarlijk was.

We zien drie politieke partijen die geil genoeg zijn op politieke macht om een gevaarlijke gek als Wilders bij voortduring zijn grote bek te laten openen om de meest flagrante en onsmakelijke kletskoek over dit land uit te storten. Wilders houdt onverkort vast aan de eis van een noodwet immigratie, wetende dat hij dat juridisch noch politiek voor elkaar kan krijgen.

Mijn voorspelling is dat hij dit kabinet dan prompt zal laten vallen in de verwachting dat hij dan bij nieuwe verkiezingen als grootste uit de bus zal komen, nog veel groter dan hij nu al is. Dan kan hij eindelijk minister president worden en dan zijn de rapen gaar in ons land. Waarschuwen heeft geen enkele zin, dit is wat het merendeel van de kiezers wil. Een sterke man aan het roer, een antidemocraat pur sang. En wie gaat hem tegenhouden?

Geen opmerkingen: