zaterdag 15 oktober 2011

Een nieuw blog is water naar de zee

Jaren terug startte ik een website, www.ennonuy.com . Een mooie in flash gemaakte site. Maar de interactiviteit was nul. En ofschoon ik zelf ook een Macbook (Air) heb naast een inmiddels bijna antiek apparaat van Bill Gates, stoort het toch dat Apple flash niet accepteert. 
Naast de inmiddels vernieuwde website besloot ik een blog te starten, ofschoon ik geen dagboekschrijver ben en nauwelijks tijd heb. Tegelijkertijd ben ik met een paar mooie projecten bezig die ik graag onder de aandacht van anderen breng.
Eens zien of dat lukken wil. Eerste project: Paul Bauduin. Blijf het volgen want het wordt mooi!
(100 woorden)

1 opmerking:

marieke zei

...maar water naar de zee dragen, dat is toch een mooie taak Enno;
om te voorkomen dat de zee droog valt.