dinsdag 11 juni 2024

Waarom de een wel en de ander niet?

 

De rechter heeft FvD Kamerlid Van Meijeren veroordeeld tot 200 uur taakstraf (nou, nou, het is nogal wat). Wegens oproepen tot geweld. Ik ga de toedracht hier niet herhalen, u kunt het op internet heel gemakkelijk vinden. De veroordeling is volkomen terecht, van mij had de rechter zwaarder mogen oordelen over deze onbedaarlijke snotneus. Hem had het Kamerlidmaatschap ontnomen moeten worden.

Maar ik vraag me wel af waarom die boerenterrorist met een messiascomplex Mark van den Oever nooit werd gearresteerd en aangeklaagd. Deze (ik wou dat ik het talent van Jeroen Brouwers om te schelden had!) onverlaat en nonvaleur doet niet anders dan oproepen tot geweld. Maar ja, die boeren mogen alles wat u en mij verboden wordt. Dat blijft een eeuwigdurende frustratie.

Geen opmerkingen: