dinsdag 15 december 2020

Boeren en gelovigen zijn de echte vijanden van het volk

 

Al te veel woorden wil ik er niet aan besteden, aan die eencellige sneue losers die probeerden tijdens het verhaal van Rutte zoveel mogelijk lawaai te maken. De domheid van dat deel van de bevolking is stuitend en onthutsend. Ik wens ze een snelle Corona-infectie toe, er moet toch iets zijn wat hen weer op het rechte pad kan brengen.

Rutte deed het enig juiste en kondigde maatregelen af waartegen men zich nauwelijks met rede kan verzetten. Als we niet serieus ingrijpen, loopt deze pandemie nog veel verder uit de hand. De weken rond de jaarwisseling komen in zekere zin niet eens slecht uit maar het leidt wel tot een enorme omzetderving voor winkels en bedrijven.

Mijn grootste ergernis gaat wederom naar de kerken waar de gelovigen zomaar samen mogen blijven samenkomen en er ook nog mogen zingen. Nogmaals, voetbalsupporters in de open lucht is verboden! En denk maar niet dat gelovigen solidair zijn met de rest van de bevolking. Dus terwijl u (tenzij u ook gelovig bent) en ik ons best moeten doen om het virus terug te dringen, mogen de gelovigen gewoon alle tegengas blijven geven die ze maar bedenken kunnen. Het is ziek en pervers.


En nu ik het toch over ergernissen heb, wat denkt u van de boeren die de bas van en supermarkt thuis opzoeken, die het distributiecentrum van een landelijke supermarktketen blokkeren en die eisen dat de supermarkten 3 procent van hun omzet overmaken naar de boeren. Hebt u het ooit zieker meegemaakt? Vindt u die boeren nog steeds uw sympathie waardig?

Boeren en gelovigen zijn de echte vijanden van het volk.

Geen opmerkingen: