donderdag 23 mei 2024

From the river to the sea

 

We gaan duistere tijden tegemoet, met een kabinet dat volstrekt kritiekloos pro-Israël is. We gaan in rap tempo de Duitsers achterna die überhaupt geen pro-Palestijnse demonstraties accepteren. Nu wil de Tweede Kamer de slogan From The River To The Sea verbieden omdat die aan zou zetten tot geweld tegen Israël. Maar ik ga zelf over de woorden die ik gebruik en ik daag iedereen uit om mij voor de rechter te brengen vanwege deze slogan. Ik heb niets met antisemitisme maar minder nog met de Israëli die zich willens en wetens laten misleiden door Netanyahu. Israëli die de Holocaust instrumentaliseren maar ondertussen voor de nazi's niet onderdoen. Het is te afschuwelijk voor woorden. Maar ik laat mij door niemand de mond snoeren. Zeker niet door een Tweede Kamer die nu een monstrum heeft gebaard: een rechtsradikaal kabinet.

Geen opmerkingen: