zaterdag 29 juli 2017

Welcome to Reality - The President Show

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Voor iemand die hier bij voortduring de morele normen en waarden preekt, is het ronduit teleurstellend dat hij weigert de marxistische straatterreur in Hamburg te veroordelen. De heer Nuy kan een voorbeeld nemen aan de Vara haatsite van Joop.nl, die zonder enige gene zelfs als een logistieke ondersteuning verslag deed van de marxistische knokploegen. Daar is de schaamte allang voorbij.

enno nuy zei

Dixit de naamloze anonimus die dagelijks GeenStijl, Dumpert en DDS bezoekt. Denkt u nu werkelijk dat ik me door u zou laten voorschrijven waarover ik wel en niet bericht?
Maar ik ben de beroerdste niet. Als u kenbaar maakt die u bent mag u een verzoek indienen en ik zal u niet teleurstellen! Wedden dat u te laf bent om uw naam te noemen?!