vrijdag 22 maart 2024

De antivaxxer laat weer van zich horen

 

Ik kan er niet naar luisteren, naar ouders die hun kinderen niet laten vaccineren. Het interesseert me ook niet meer wat voor drogredenen ze daar voor aan willen voeren. Alleen moet de overheid wel paal en perk durven stellen aan de ruimte die aan deze idioten wordt geboden. Ik lees overal dat ik vooral moet willen luisteren naar de argumenten die deze mensen hebben. En achter hun twijfels zou vooral angst schuil gaan.

Maar ik heb daar allemaal geen zin meer in. Als een ouder niet begrijpt dat hij of zij zijn of haar ongevaccineerde kind niet naar een school of crèche met wel gevaccineerde kinderen kan sturen, dan ben je verloren voor de samenleving. Dan richten die mensen hun eigen scholen en crèches maar op en huren ze op eigen kosten maar zwembaden om hun kindjes te leren zwemmen. En wel even na gebruik goed schoonmaken en desinfecteren hè?

Afschuwelijk om nu telkens weer dit soort berichten te moeten lezen. Kunnen we antivaxxers niet gewoon uit onze samenleving verwijderen? U begrijpt natuurlijk wel dat ik met deze taal nooit het door mij nagestreefde doel bereik. Hoe krijgen we in godsnaam weer wat gezond verstand in onze samenleving? Maar ik ga deze discussies niet meer aan. Het is volkomen zinloos. En o, wat haat ik zulke ouders! Dat mag allemaal maar hardop zijn mening ventileren.

Geen opmerkingen: