maandag 16 mei 2022

Met D66 komt het nooit meer goed

 

"Die waarom-vraag, daar kan ik u geen antwoord op geven", verklaart Kaag. Nee, nogal logisch, er wordt gewoon geen onderzoek naar gedaan. Kaag zegt er spijt te hebben dat opeenvolgende besturen en partijleiders, inclusief zijzelf, niet adequaat ingrepen en ook niet bekendmaakten wat het vrouwelijk slachtoffer was overkomen. Partijvoorzitter Everhardt zegt: "Ik heb er geen verklaring voor".

Het is tenenkrommend dat de politieke leiding van deze partij met zulk zwak en volslagen idioot verweer komt. Nog ernstiger is dat de leden van de partij er genoegen mee nemen. En vergeet niet dat er nog 19 andere klachten zijn ingediend bij de partijleiding. Maar daar praat niemand meer over! Onvoorstelbaar en buitengewoon kwalijk. Voor mij heeft D66 nu, ik zei het al eerder, definitief afgedaan als een politieke partij die we serieus zouden kunnen nemen. Vooral partijleider Kaag heeft mij onvoorstelbaar teleurgesteld. Wat een waardeloze minkukels.

Geen opmerkingen: