zaterdag 24 juni 2017

GeenStijl moet vrezen voor de toekomst




Ik ben geen Telegraaflezer maar als ik dat zou zijn zou ik de nieuwe eigenaar, het Vlaamse Mediahuis, van harte verwelkomen. De baas van die club, Gert Ysenbaert, geeft in de Volkskrant zijn persoonlijke mening weer: "Mijn persoonlijke visie is dat Mediahuis allicht niet de groep is waar GeenStijl zich verder zal ontwikkelen. Ieder weldenkend mens moet tegen dit soort teksten zijn. Maar dat is niet aan mij: het nieuwe bestuur van TMG moet beslissen wat het verder met GeenStijl gaat doen". En: "We willen ons concentreren op professionele journalistiek en daar hoort een bepaalde ethiek bij. Wij zijn geen moraalridders, maar er zijn grenzen". Het wordt tijd dat GeenStijl en Dumpert verhuizen naar waar ze thuishoren: het riool van internet.




Geen opmerkingen: