donderdag 15 juli 2021

Over hoe slecht ik ben

 

Heeft u ook zo genoten van het bericht dat Bolsonaro werd opgenomen in het ziekenhuis omdat hij een hardnekkige hik heeft gekregen die maar niet tot bedaren is te brengen? Ik zie een duidelijke parallel met een niet meer tam te krijgen erectie, die is ook gevaarlijk voor een man. En nu denk ik maar dat voor wie gelooft, er toch nog zoiets als goddelijke rechtvaardigheid bestaat. Je hoopt dat mensen als Trump, Boslonaro, Orban en Baudet eens stevig aan Corona te lijden komen. Maar een niet te stoppen hik vind ik ook wel een passende plaag. Dat zal hem leren bij voortduring de verkeerde woorden in de mond te nemen.


Nee, dit is geen leedvermaak. Zoals gezegd: er zit een zekere rechtvaardigheid in. Hij zal er ook wel een keertje weer van af geraken om er dan blijk van te geven er niets van geleerd te hebben. Wat denkt u, ben ik nu een slecht mens?

Geen opmerkingen: