woensdag 26 oktober 2022

ON verspreidt enkel vitriool

 

Op 15 september werd een uitzending van ON, u weet wel, de nieuwe zender van beroepsengerd Arnold Karskens, tevens de facto huisorgaan voor FvD, uitgezonden. Raisa Blommestijn, rechtsradicale blondine, zond een paar filmpjes uit waarin negers (zij gebruikte met bijna wellustige opzet voortdurend deze bejegening) geweld jegens blanken gebruikten. De ongemakkelijke waarheid die linkse burgers maar niet willen zien. Dat onderzoek aantoonde dat er in geen van de gekozen gevallen sprake was van racistisch gedreven geweld, dat maakte onze Raisa helemaal niets uit. Ze strooide haar vitriool met satanisch genoegen uit over het Nederlands volk, FvD-snotneus van Houwelingen (u weet wel,de man die ons tribunalen in het vooruitzicht stelt) mocht daar nog een dunnetjes overheen en de bij het gesprek aanwezige professor Cliteur voelde niet de geringste aanleiding om tenminste een kritisch tegengeluid te laten horen. Cliteur is voor mij nu definitief door de mand gevallen. Hij encanailleert zichzelf, werkelijk onvoorstelbaar dat hij in zulk miserabel gezelschap wil verkeren. Maar goed, hij was altijd al vriendjes met Baudet.

 

Deze bewuste uitzending, u vindt hem wel terug op internet, is direct aanleiding voor een tweede onderzoek door de NPO. Zo'n onderzoek moet uitwijzen of de omroep ON zich wel houdt aan de criteria voor toetreding tot het publieke bestel. Maar in plaats van dat aangekondigde onderzoek daadwerkelijk uit te voeren, heeft de NPO laten weten dat aan de omroep opnieuw een sanctie zal worden opgelegd. Dat lijkt mij fundamenteel onjuist en het lijkt me dat FvD deze sanctie wel eens et succes aan de rechter zou kunnen voorleggen. Ik weet niet wat de NPO bezielt, hiermee krijgt azijnpisser Karskens (kijk maar eens naar zijn misselijkmakende verbeten uitgesproken column in de gewraakte uitzending, zelden zo'n nare man gezien!) gratis een boel publiciteit plus een gratis kans om uitgebreid slachtoffertje te spelen.


In de NRC van vandaag pleiten de journalisten Harm Ede Botjes en Mischa Cohen voor een totaal cordon sanitair rondom FvD. U weet dat ik daar een groot voorstander van ben. Niet alleen in het parlement maar ook voor het voltallig vaderlands journaille. Als daartoe besloten wordt, en ik hoop dat van ganser harte, zal ik me daar graag bij aansluiten en niet meer over de smeerlapperij van Baudet c.s. berichten. Ik zie het alleen nog niet zo snel van een cordon sanitaire komen.


Geen opmerkingen: