maandag 13 maart 2017

Van het verkiezingsfront 8


Heeft u ook naar het debat gekeken? Dan bent u net als ik niets wijzer geworden, het ging nergens over, een herhaling van zetten. Door Wilders glansloos verloren, dat dan weer wel. Was ik Rutte, dan had ik misschien wel hetzelfde gedaan. Hij kon zich nu als staatsman presenteren, wetende dat de schampere opmerkingen van Wilders hem niet zouden deren, zijn imago niet zouden aantasten. Maar liever had ik gezien dat Rutte Wilders consequent dezelfde vraag had gesteld: hoe dan, mijnhdeer Wilders, hoe dan? Enfin, dat hebben we dan ook weer gehad.


De snoodaards van DENK maken het steeds bonter en ik sta nergens meer van te kijken. Nu komen er zelfs uit de hoek van de Marokkaanse moskeeën klachten over het ronselpraktijken van Kuzu en de zijnen. Moslims worden door DENK op een verbaal agressieve manier onder druk gezet om toch vooral op die walgelijke club te stemmen. Wie tegenspartelt wordt te kijk gezet als verrader of als geen-echte-moslim. Ze gaan ook nog in het parlement komen, ik kijk er niet naar uit.


Dan nog even de echte vriendjes van Wilders, zie de foto hierboven. We zien hier Wilders in gezelschap van Frauke Petry van de AfD en de republikein, Congreslid voor Iowa Steve King. Heel Amerika dendert nu over King heen vanwege zijn volgende tweet: "Wilders understands that culture and demographics are our destiny. We can't restore our civilization with somebody else's babies". Deze tweet werd gretig geretweet door de voorman van de Ku Klux Klan, David Duke. Dat zijn dus de vrienden van Wilders en ik heb nog nergens gezien dat hij zich hiervan distantieert.


Dat van die anderman's babies, is dat wat Baudet bedoelde met de homeopatische verdunning van onze bevolking? Heeft u het ook gelezen?: Baudet heeft op oneigenlijke gronden subsidie van de EU gekregen. Hij is dus geen haar beter dan die andere aartsbedrieger Nigel Farage, die nog steeds zijn EU-zetel bezet houdt omdat hij er zo'n goed salaris mee verdient. Baudet wil een NEXIT referendum en hoopt dat Nederland daar dan vóór stemt. Maar voor het zover is wil hij er wel maximaal van profiteren. Welk zinnig denkend mens gunt zijn stem aan zo'n nonvaleur?

Geen opmerkingen: