zondag 26 oktober 2014

Over soort, gemeenschap en basso continuo


Het is zondag vandaag, dag der bezinning in de christelijke wereld. Ik heb eens wat gedachten aan papier toevertrouwd over de zin van het leven. Je ontkomt niet aan zulke gedachten wanneer je in dit tijdsgewricht om je heen kijkt, kranten leest of het nieuws volgt. Je praat met vrienden en je probeert grip te krijgen op vragen als: als we niet geschapen zijn, wat is dan de zin van dit bestaan en: als het alleen maar om het doorgeven van genen gaat, waar maak ik me dan druk om nadat ik me heb voortgeplant? Als dit soort vragen u niet bezighouden, zapt u gewoon verder. Maar als u nieuwsgierig bent en misschien zelfs mee zou willen discussiĆ«ren, klik dan eens op de volgende link Over soort, gemeenschap en basso continuo

Geen opmerkingen: