zaterdag 25 februari 2023

Dit gelooft u niet

 

We leven in 2023, we weten allemaal in wat voor wereld we leven en waar we ons druk over (zouden moeten) maken. In de Volkskrant van vandaag laat een 28-jarige man weten wat zijn grootste probleem is:

Mijn vriendin en ik hebben vier jaar een fijne relatie met veel intimiteit. Wij zien ons wel samen oud worden. Wij zijn ook eerlijk naar elkaar dat het leuk en spannend is met anderen intiem te zijn. We gaan vast spanning buiten onze relatie opzoeken of spontaan tegenkomen. En dat gunnen we elkaar. Of toch niet helemaal? Mijn vriendin heeft behoefte alles te delen. Ik wil er juist niks van weten, en hoef mijn ervaringen ook niet te delen met haar. Is er een middenweg te vinden? 
Dit geloof je toch niet? Deze 28-jarige realiseert zich niet dat hij de gelukkigste man op aarde moet zijn. Hij zoekt alleen nog een middenweg.

Geen opmerkingen: