woensdag 5 mei 2021

Baudet overtreft zichzelf voorturend in stompzinnigheid

 

Voor u en mij zijn Poetin en Lavrov machthebbers van een schurkenregime. Hun minachting voor alles wat met democratie van doen heeft is ronduit schaamteloos. Baudet denkt daar anders over, die vindt het nodig eens een flinke lans te breken voor Poetin en zijn Kremlin-vrienden. Lees het artikel op de FvD-website maar eens.

Navalny wordt gepresenteerd als een Soros-puppy. "Waarop hij lijkt"', schrijft Baudet, om hier voor de zoveelste keer zijn antisemitisme ('een jood is synoniem voor internationale samenzwering') ten toon te spreiden. En dan heeft hij het onvoorstelbare lef om de vergiftiging van Navalny weg te zetten als een belachelijk verhaal waarbij hij ook de vergiftiging van Skripal naar het rijk der fabelen verwijst. Ik baseer me liever op de berichtgeving van Bellingcat. 

Enfin, dit artikel op de website van FvD is te zot voor woorden. Maar mocht u overwegen uw stem aan dit soort warhoofden te gunnen, bedenk dan dat u daarmee Poetin steunt en dat nazidom en antisemitisme niet ver weg meer zijn. In mijn dagblad de NRC zag ik de spotprent van Oppenheimer, die is me uit het hart gegrepen.

Geen opmerkingen: