vrijdag 4 maart 2022

Willem Engel is een kwaadaardige tumor en dit is zijn trollenleger

 

In de pandemie hebben we kennis gemaakt met een heel legertje an mensen die verstand meenden te hebben van virussen en die zo slim waren te doorzien hoe wij collectief  in de val trapten van een elite die erop uit is ons te beheersen en te controleren. Dit legertje zelfverklaarde virusexperts blijkt over nog meer expertises te beschikken. Nu beweren ze dat Poetin groot gelijk heeft dat hij optreedt tegen de nazi's in Oekraïne en dat diezelfde elite die ons tot vaccinaties dwong nu Poetin demoniseert. Willem Engel heeft al aangifte gedaan van illegale wapenleveranties van Nederland aan Oekraïne. Hij kan dit doen als rattenvanger omdat hij via crowdfundingsacties in staat is de ene onzinnige aangifte na de andere in te dienen zonder zelf voor de kosten op te moeten draaien. Dit is het legertje trollen dat de loftrompet over Poetin steekt (en ik baseer me hierbij op een artikel in de NRC van vandaag van Willem Heck en Andreas Kouwenhoven):

Willem Engel, de rattenvanger van viruswaanzin. En dan hebben we Flavio Pasquino, presentator van een obscure internetzender Blckbx die doodleuk verklaart dat de oorlog in Oekraïne door het westen is uitgelokt. En wat  te denken van Sietske Bergsma van de actiegroep Moederhart die meent: "Wat had Poetin dan moeten doen?" Voorts is daar Max von Kreyfelt van Café Weltschmerz die beweert: "A;s Rusland als dader wordt beschreven, wéét je gewoon dat daar nuance mist". Uitgeverij De Blauwe Tijger is al jaren vriendelijk over Poetin en oud professor Kees van der Pijl "ziet niet wat er zo bijzonder onaangenaam is aan de leiding en de persoon van de president daar". En natuurlijk ontbreekt in dit rijtje Karel van Wolferen niet die ook al meent dat er in Oekraïne neonazi's aan de macht zijn. Aangevoerd door de jood Zelenski kennelijk?! En van Wolferen wordt dan weer toegejuicht door de grootste rattenvanger van allemaal: Thierry Baudet.



3 opmerkingen:

elly zei

Dank je wel Enno. Zo ben ik weer een beetje op de hoogte want zelf neem ik niet de moeite om me in onzinnige mensen te verdiepen en door de namen die je noemt wet ik bij voorbaat al dat ik ze uit de weg kan gaan als ze per ongeluk mijn padkruisen. Misschien gemakzuchtig maar ik heb wel wat beters te doen. Dank je wel.

Jen Dieng zei

Wat een wonderlijke aversie tegen andersdenkenden Enno ? Is dat nu nodig?

enno nuy zei

Beste Jen Dieng, bedankt voor je reactie, ik ga inhoudelijk op je opmerking in in mijn nieuwe post van vandaag.