maandag 11 maart 2013

De firma Loonstein slaat weer toe


Over jongensbesnijdenis heb ik het hier al vaker gehad. Ik ga mijn argumenten waarom besnijdenis verboden zou moeten worden hier niet herhalen en ik volsta met een verwijzing naar mijn blog op 13 en 18 september 2012.
Via de link hieronder kunt u de Brandpunt uitzending van gisteravond nog eens bekijken. Ruime zendtijd voor de minzaam glimlachende vader en zoon Loonstein die met hun beiden niet alleen de jongensbesnijdenis in Nederland praktiseren maar ook hun uiterste best doen de rest van Nederland voor te schrijven hoe de 4 mei herdenking dient plaats te vinden.
Waar het me hier en nu om gaat is de schaamteloosheid waarmee zij de jodenvervolging misbruiken om iedere vorm van debat en discussie dood te slaan. Ik kan maar tot één konklusie komen: de familie Loonstein is kwaadaardig.

http://brandpunt.kro.nl/seizoenen/2013/afleveringen/10-03-2013/fragmenten/snijden_in_eigen_vlees

Geen opmerkingen: