dinsdag 12 januari 2021

Lachen om een echt onmisbaar product!

 

U wist het - net als ik - misschien niet maar je kunt een heuse peniskooi kopen waarbij je de penis opbergt in een kunststof omhulsel dat je vervolgens afsluit. Dat afsluiten kun je met een hangslotje of met tiewraps doen maar het kan ook elektronisch. De 'peniscage' ook wel 'cellmate' genoemd, is immers ook  verkrijgbaar als een smart gadget. Dat sleuteltje kan je vervolgens aan je partner geven die dan bepaalt wanneer je ervan verlost mag worden. Er zijn dus mensen die daar een kick van krijgen of bij wie zoiets kennelijk tot een meer bevredigende of in ieder geval spannender erotiek leidt.

Ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd en ik zou er ook geen aandacht aan besteed hebben als niet de eerste hacker erin geslaagd was zo'n peniskooi op afstand te hacken. Hij stuurde de eigenaar een mailtje met de mededeling "uw penis is nu van mij" en liet hem weten dat deze tegen betaling van de nodige bitcoins weer baas over zijn eigen lid zou kunnen worden. Kijk, dat vind ik nou humor.

Hoe zot kun je zijn. Op deze video komt u iets meer over deze peniskooi te weten (voor het geval dat...) Urineren door zo'n ding lijkt mij een behoorlijke opgave en erg hygiënisch lijkt het me ook niet. Wat de gebruiker er niet bij vertelt is hoe zo'n ding voelt als je tijdens het dragen ervan een stevige erectie krijgt. Ook dat lijkt mij geen sinecure. De vraag wordt evenwel niet beantwoord en ik heb geen zin het uit te proberen. U moet er dus zelf achter zien te komen.

Geen opmerkingen: